Thursday, September 18, 2008

Kenapa budak-budak cakap banyak?

Owh gosh i think i'm out of my mind.Camne nak soh budak sebelah rumah ni senyap.Tiap-tiap kali aku buka pintu dia dengar je bunyi kunci dia akan berlari.Budak ni tak penat ke?G le tidur ke minum susu ke,tengok tv ke,main lego ke?Penatnye melayan..Aku suka je budak-budak tapi dah tahap bedah dah budak ni..Since aku bela kucing lagi bedah dia lagi kuat..wa jahatnye aku panggil budak ni bedah..Hahahaha...Kucing tu pun naik takut dia asik jerit-jerit.Cat cat.baby cat..Tiap-tiap kali aku buka pintu dia akan..orang-orang or kakak-kakak cat makan dah dengan pelat dia.Kadang aku dok dlm rumah pun leh dengar dia jerit-jerit kat luar tu.Catttttttttttttttttttt...
fuyo tekanan seh...Pesal maid dia tak kasi ubat tidur je..hahahahha...
Aku dulu kecik-kecik pendiam orangnye dah besar je jadi bedah sikit..Sebab kawan-kawan aku yang lain pun bedah..hahahha sorry gang..

Btw i'm adore of this http://www.moleskineus.com
especially with their new collection moleskine city notebook. but mostly covered Europian country.very interesting.
Thinking to get one for my dad.he always take note or jot down anything,everything for everyday life.blood test.medicine.travel journey.financial.
Also i need one - 2009 Planner..fuyo next year is around the corner yehaa saya tua lagi setahun.. I always jot down what to buy,list to do,what i do today.my claim,my ot,my financial,my work,my words-grammar for today.etc etc..i really need it coz my starbucks diary already complete for this year...
It's great when you keep a diary,while you read it back.,,feeling nice especially got phrase where u maki ur boss, or etc etc..hahaha

Pablo Picasso

 'Computers are useless. They can only give you answers.'
 'I am always doing that which I can not do, in order that I may learn how to do it.'
 'I paint objects as I think them, not as I see them.'
 'Give me a museum and I'll fill it. '
 'Painting is just another way of keeping a diary.'

No comments: